Nadija pracuje v účetním oddělení dva měsíce. Tato křehká milovnice kávy velmi rychle zapadla do našeho kolektivu. A za pár týdnů dokonce začala pracovat na projektu Reporting. Řekli jsme si, že bychom se měli sejít a popovídat si o tom. Jak se dá pracovat při studiu? Jaká je její první práce? Jaká měla očekávání? O tom všem jsme si povídali během jednoho listopadového odpoledne …
Nadijo, jak se dá zvládnout VŠE a práce dohromady?
Pracuji tu na částečný úvazek a myslím si, že skloubit dohromady práci a školu rozhodně jde a není to nic nereálného. Vlastně to, co dělám ve škole v rámci teorie pak aplikuji z hlediska praxe v práci. Dává mi to neuvěřitelnou výhodu.
A v jakém ročníku jsi?
Teď ve druhém.
Tak to jsi do toho šla velmi rychle.
Jediné, co je třeba, je dobrý time management. Umět si správně rozvrhnout čas je klíč k tomu to v pohodě zvládnout.
Proč ses rozhodla pro E-Cons?
Studuji VŠE obor účetnictví a finanční řízení podniku, ale hodně mě zajímá IT a nové technologie. Líbilo se mi, že firma zaměřující se na daňovou problematiku a účetnictví jde vstříc technologiím budoucnosti.
Co přesně máš na mysli?
Je to patrné už ze samotné firemní komunikace, která jde přes Slack, až po vývoj nových nástrojů. Ať už jsou to projekty Tria nebo Reporting, na kterém teď i pracuji.
A co ses za ty dva měsíce naučila?
Za tak krátkou dobu jsem toho stihla víc, než jsem vůbec čekala. Třeba pořizování faktur z celé EU a z třetích zemí mi přijde jako velmi užitečná věc. Ale je toho samozřejmě víc.
Kdybys měla říct jednu věc, se kterou jsi měla dříve problémy a teď na ní tady pracuješ?
Moje soft skills. Součástí mé práce jsou pravidelné koučinky, ty mi v tom moc pomáhají. Ta práce tady mi zkrátka přinesla ještě větší chuť a ochotu se ve všem zlepšovat a dozvídat se víc o tomto oboru.
Čím to je?
Na tuto pozici jsem šla s tím, že jsem se chtěla věnovat účetnictví a daním, což se i stalo. Zajímavým bonusem, který jsem nečekala, byla nabídka podílet se na prioritním projektu propojující data z účetních programů do reportingového prostředí. Opravdu jsem nečekala, že budu mít možnost podílet se na něčem tak velkém hned po nástupu.
Co je pro tebe E-Cons dnes, po dvou měsících?
Já si na začátku nebyla jistá, jestli mě vůbec přijmou. Jestli se mnou budou chtít pracovat. Ale po dvou měsících tady mám spoustu přátel. Já to tady skoro ani nevnímám jako pracovní prostředí. Je tady maximální otevřenost a upřímnost. Mám prostor cokoliv říct nebo se otevřeně zeptat bez toho, aniž bych se bála reakce nadřízených.
A co se ti tu líbí?
Nejvíce se mi líbí, že firma spolupracuje s mnoha klienty, kteří obchodují se zahraničními firmami a já tedy musím řešit i zahraniční účetní a daňové záležitosti.
To zní velmi složitě?
Proto další věcí, kterou tu oceňuji, je spolehlivost. Mohu se s kýmkoliv poradit, to mi moc pomáhá.
Nadijo, jsem rád, že jsi tu tak spokojená, doufám, že se ti tu bude i dál líbit.
Díky moc.
Děkuji za rozhovor.
Já taky moc děkuji. Pěkný den.
Nadija Šlenčaková, Accounting Consultant Assistant
Petr Pavlíček, Gábina Míšková
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.