Programy a opatření na pomoc firmám a OSVČ – COVID-19
Firmy i OSVČ zasažené pandemií koronaviru, podívejte se, jaká opatření či podpůrné programy Vám přichází na pomoc. V tuto chvíli je možné ucházet se o podporu v níže uvedených programech:
COVID II – možnost získání úvěrů od komerčních bank se zárukou ČMZRB a s finančním příspěvkem na úhradu úroků. Alokace 4 mld. Kč (s plánovaným navýšením na 5 mld. Kč), což umožní zaručit podnikatelům úvěry i přes 20 mld. Kč.
https://www.cmzrb.cz/podnikatele/zaruky/zaruka-covid-ii
Technologie COVID-19 – dotace na výrobu zdravotnických prostředků, alokace 300 mil. Kč.
https://www.agentura-api.org/cs/schvalen-novy-program-podpory-op-pik-technologie-covid-19/
Program Czech Rise up – Chytrá opatření proti COVID-19. Cílená podpora na vyvinutí nových řešení pro COVID-19, alokace 200 mil. Kč.
Antivirus – Náhrada mezd a platů pro zaměstnavatele i OSVČ zaměstnávající zaměstnance.
https://www.mpsv.cz/web/cz/antivirus
Dalšími opatřeními, které mohou zmírnit finanční dopad související s pandemií koronaviru, jsou již vyhlášené Liberační daňové balíčky I. a II., odpuštění odvodů pro OSVČ na sociální či zdravotní pojištění či nárok na ošetřovné i pro OSVČ. Sledujte náš web, veškeré tyto informace zde uvádíme a pravidelně aktualizujeme.
Veškeré zmíněné informace naleznete přehledně zpracované i na odkazu Ministerstva průmyslu a obchodu.
Gabriela Karásková
Accounting Manager
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.