Využij šance nastartovat svou kariéru mzdové účetní – nejen pro absolventy! Cítíš se mezi čísly jako ryba ve vodě? Baví tě svět mezd a personalistiky? Je na tebe spoleh a nebojíš se administrativní práce? Pak jsi náš člověk.

Co budeš mít na starosti?
- pořizování personálních dat a zadávání do mzdových systémů
- zpracování docházky
- přípravu a odesílání přihlášek a odhlášek na úřady a zdravotní pojišťovny
- komunikaci s institucemi
- zpracování RZD, ELDP, statistických hlášení, cestovních náhrad aj.
Co ti dáme?
- zázemí úspěšné a stabilní společnosti
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- férový a motivační odměňovací systém
- podporu celého týmu
- pravidelná školení (nejen) o aktuální legislativě, která tě udrží v obraze a prohloubí tvé znalosti
- firemní benefity – 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, multisport karta, sick day, příspěvky na penzijní připojištění
Více o nás se dozvíš na našem webu a na Cocuma.cz.
Jak si uchazeče představujeme my?
- alespoň minimální znalost mzdové administrativy či personalistiky
- šikovný, spolehlivý a usměvavý člověk
- týmový hráč s příjemným vystupováním a komunikativní povahou
- ideálně SŠ vzdělání ekonomického směru
- zájem o osobní rozvoj a schopnost učit se
- umí pracovat s PC (MS Office)
Teď je to na tobě
Zaujali jsme tě? Pošli nám životopis společně s kontaktem a my se ti brzy ozveme ohledně termínu, kdy si prověříme tvé znalosti a popovídáme si u výborné kávy v naší kanceláři v Karlíně. Těšíme se na tebe! 😊