Během jednoho chladného prosincového odpoledne jsme se sešli a popovídali si s Týnkou Kubáčkovou. Naší novou posilou. Zajišťuje pro náš IT podporu v nových projektech. Nad šálkem kávy, na níž je prý závislá, jsme se bavili o tom, jaká byla její cesta do E-Cons. Čím vším si prošla a co může IT znamenat pro účetní firmu.
Týnko, co přesně studuješ?
Studuju na ČVUT fakultu elektrotechnickou, Informatiku.
Co to znamená?
Primárně se tam učíme programovat. Máme také hodně vysokoškolské matematiky. Takže spousta teorie a tak. Výsledkem je to, že budu programátor.
To zní zajímavě.
Baví mě to. Asi bych nechtěla programovat osm hodin denně, ale IT mě baví a chtěla bych v něm pracovat.
A jak to bylo na začátku. Chtěla jsi jít jenom na Informatiku?
Já jsem nejdřív chtěla jít na medinu. Ale pak jsem se dostala do jednoho studentského programu od Microsoftu a tam jsem si k IT našla vztah. To potom rozhodlo, že půjdu studovat informatiku.
Co to bylo za program?
To je vlastně program pro středoškoláky, primárním cílem je probudit v mladých lidech zájem o IT. Pomoct jim v tomto odvětví nastartovat kariéru. Měli jsme různé kurzy, primárně na Microsoft technologie, takže programování v C# a síťařinu v Microsoft Azure.
A jak souvisí to, co děláš v E-Cons s tím, co děláš ve škole?
V podstatě moc ne. To, co dělám tady, má souvislost s IT, takže uplatním to, že mám techničtější znalosti než běžný zaměstnanec E-Cons. Proto mám na starosti i IT projekty. Nevím, co ze mě za pět let bude, ale chci toho zkusit co nejvíc.
A jak se ti tu líbí?
Určitě bych tu ráda nějakou dobu zůstala, protože mě to baví a při tom studiu mi to vyhovuje. To, jaký jsou tady podmínky. Jaký je tady kolektiv, jakou mám tady pracovní náplň a tak.
Co přesně tedy máš na starosti?
Snažíme se teď hodně inovovat. Zavádíme nové technologie, nový software, takže to je moje práce. Teď implementuju a nasazuju nový software. Mám to kompletně na starost.
Ty tedy vybíráš, který software by měl být dobrý.
Samozřejmě za pomoci lidí z účta, protože to je zase věc, ve které se já nevyznám. Pak zprostředkovávám komunikaci. Dohlížím na to, aby všechno probíhalo v pohodě. Řeším taky GDPR, což je vlastně úplně nová záležitost.
Co to přesně pro tebe znamená?
GDPR jsou nové zákony pro ochranu osobních údajů. Bez mého podpisu například nikdo nemůže použít moje osobní údaje. A to je trochu právničina. To mně připadá úplně úžasný, že se díky E-Cons dostanu k věcem, k nimž bych se v normální IT společnosti vůbec nedostala.
Tak to je skvělé. Co dál máš na starosti?
Je tu ještě eDoCat. To je úložiště, do kterého nám klienti nahrávají doklady. Bude to uzpůsobené přímo pro naše potřeby tak, aby si to holky z účta mohly líp vyfiltrovat a lépe se jim pracovalo. Teď máme testovací provoz. Potom řeším novýsoftware pro účetnictví, také ho budu nasazovat. Také vyvíjíme nový mzdový software, Triu, kde jsme řešili, jak fungují mzdy, docházka a pracovní poměry. Prostě, kdybych pracovala vyloženě v nějaké společnosti, která vyvíjí mobilní aplikace, tak se k tomu nedostanu. Takže, přijde mi super ten přesah.
Týnko, díky moc za rozhovor.
Není zač!
Kristýna Kubáčková, Project Consultant
Petr Pavlíček, Gábina Míšková
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.