Digitalizace personalistiky a mezd vás osvobodí od starostí „starého světa“.
Představte si, že ve firmě používáte moderní platformu, kde zaměstnanci mohou zadávat požadavky na dovolenou, oznamovat nemoci nebo vykazovat docházku online a odkudkoli. Každá pracovní smlouva se automaticky generuje z elektronického osobního dotazníku a celý „paperless“ proces uzavírá elektronický podpis s biometrií.
O tom už dnes nemusíte jen snít! Pojďte se podívat, jak naše mzdové aplikace v praxi pomáhají podnikatelům i jejich zaměstnancům.
Před:
Mzdová účtárna je zavalená hromadou šanonů a složek. Zaměstnanci nebo jejich nadřízení musí každý měsíc v určitém termínu přinést papír s přehledem docházky, v lepším případě xls tabulku.
Za mzdovkou jdou osobně nebo posílají e-mail i ve chvíli, kdy nastane změna (např. narození dítěte, nové trvalé bydliště nebo číslo účtu).
Mzdová účetní individuálně zpracovává každý požadavek. Když se proces zkomplikuje, mzdy odchází nesprávně spočítané a někdy i se zpožděním. Nakonec účetní tiskne výplatní pásky a předává je zaměstnancům.
Po:
Před:
Přijetí nových zaměstnanců nebo jejich odchod znamenají ruční přípravu smluv i výpovědí – personalistka se potká se zaměstnancem, aby zjistila jeho osobní údaje a další potřebné informace, potom přepíše vzor dokumentu ve Wordu, vytiskne a zaměstnanec na schůzce smlouvu podepíše.
Musí myslet na to, aby nový pracovník dodal všechny podklady, které dle zákona k nástupu potřebuje.
Po:
Před:
Vedoucí pracovník má tabulku v Excelu, kde každý měsíc plánuje docházku svým podřízeným. Zaměstnanec náhle požádá o dovolenou, takže si vedoucí musí vyhradit čas, aby tabulku přepracoval a s každým si potvrdil změny.
Pro žádost o dovolenou zaměstnanci opět vyplní formulář ve Wordu, vytisknou, nechají podepsat nadřízeným a přiloží k docházce na konci měsíce.
Po:
Před:
Každoroční „růžové peklo“ zablokuje mzdovou účtárnu na několik týdnů. Probíhá intenzivní sběr podkladů od zaměstnanců (do kanceláře nosí nebo posílají dokumenty jako potvrzení o příspěvcích na penzijní spoření, o zaplacených úrocích z hypotéky apod.).
Účetní zakládají papíry do složek a šanonů a přepisují informace do mzdového systému.
Po:
Před:
Když má někdo požadavek na mzdovou účetní, zavolá jí nebo se za ní zastaví osobně. Neexistuje jednotný přehled žádostí – je na každé mzdovce, aby se v nich orientovala, a zaměstnanci si musí hlídat, že je skutečně hotovo.
Po:
Zjistěte, jak si vedete v digitalizaci účetnictví a mezd! Ať už jste na začátku nebo máte technologie pod palcem, náš bezplatný checklist pro digitalizaci vám ukáže další kroky. Stáhněte si ho ještě dnes! 💻
Díky systému Tria tráví prodejní poradci našeho klienta Decathlon až o 58 % méně hodin plánováním směn a jejich kontrolou.
Personalistům (HR) zabere správa zaměstnanců, příchodů, odchodů atd. o 71 % méně času. Payroll administrátoři připravují mzdové podklady a hlídají zákonné požadavky o 67 % rychleji.
Láká vás svět moderní mzdové kanceláře a personalistiky?
Pojďte s námi ušetřit a usnadněte život sobě i zaměstnancům. Obraťte se na nás – rádi vám pomůžeme s přechodem do onlinu, implementací nástrojů, mzdovým auditem i samotným účtováním.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.