Začínat kariéru od začátku je vždy náročné. Sylva se do toho však pustila rovnýma nohama. Je spolehlivá, usměvavá a rozhodně se nebojí říct svůj názor. Zajímalo by vás, jak se začíná v E-Cons? Přečtěte si náš rozhovor.
Sylvo, proč sis vybrala E-Cons?
Předtím jsem dělala příliš administrativně obecné pozice a chtěla jsem se více profilovat. Pracovala jsem například v jedné velké firmě, kde jsem zajišťovala přístupy do budov a podobně. Brzy jsem zjistila, že to nemá budoucnost.
A ty jsi účetnictví studovala?
Studovala jsem na zemědělce podnikání a administrativu (ČZU). Ten obor mi dal základy účetnictví. Nejbližší mi ale jsou mzdy.
Z jakého důvodu?
Je to práce s lidmi a z mého pohledu je to dynamičtější práce.
Hlásila ses při hledání nové práce i na jiná místa?
Prošla jsem třemi pohovory a ze dvou jsem získala nabídku práce.
Musela jsi tedy odpovídat na oblíbenou otázku, „kde se vidíte za pět let?“
Samozřejmě (smích) na tu došlo také při pohovoru do E-Cons a naprosto chápu, proč se na to zaměstnavatel ptá. Odpověděla jsem, že za pět let bych chtěla být kvalifikovanou mzdovou účetní. Přesunout se od studentských zaměstnání k plnohodnotné práci.
Takže jsi tady vlastně nastartovala kariéru. Jak takový proces v E-Cons probíhá?
Tady mám přiděleného patrona, se kterým klasicky postupuju od obecnějších věcí k odbornějším a zaučuju se. Za ten měsíc jsem nejvíc nadšená z kolektivu. Přestože momentálně spíš přidělávám kolegyním práci, tak jsou ke mně maximálně vstřícné a obětavé. V jiném zaměstnání se mi například stalo, že se mi po nástupu neměl kdo věnovat a připadala jsem si bezprizorní. V E-Cons mám od začátku jasně daný plán, jak se budu zaučovat a podle něj se s kolegy řídíme.
Takový způsob ti vyhovuje?
Je pravda, že jsem nebyla zvyklá fungovat podle podrobně naplánovaného kalendáře. Ale teď vidím, že tu není možné fungovat bez přesného plánování. Je to příprava na dobu, kdy budu fungovat samostatně a nebudu si moct dovolit zapomenout na nějaký termín, a tím třeba ohrozit klienta.
Láká tě možnost kariérního růstu v E-Cons?
Prozatím mě to samozřejmě láká velmi, ale jsem tu měsíc. Nicméně je mi velmi sympatické, že postup na vyšší pozici je předem jasně daný a dopředu vím, co pro to musím udělat a jak se musím profilovat.
Co se tě na E-Cons za ten měsíc nejvíc překvapilo?
Oslovilo mě, že firma s takovým rozsahem zakázek nemůže zůstat pouze u základních technologií, a iniciativně se vydává cestou vlastního vývoje.
Je pravdou, že se tu tvoří spoustu nových projektů. Chtěla by ses do něčeho podobného zapojit?
Určitě ráda, ale prozatím mám před sebou hodně práce se zaučováním. Je ale velmi příjmné vědět, že v E-Cons mám možnosti, které člověku nedovolí ustrnout.
Sylvo, díky za rozhovor a hodně úspěchu u nás!
Já také děkuji.
Sylva Púčiková, Payroll Consultant Assistant
Petr Pavlíček, Gábina Míšková
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.