Od Aše až po Wroclaw
Od velkých hráčů na trhu jako je Decathlon nebo Zara jsme se naučili, že flexibilita je důležitá vlastnost, která nám pomáhá zajišťovat efektivní služby pro ta nejnáročnější přání klientů. Už řadu let je pro nás zcela běžné, že nás tito klienti oslovují i mimo Prahu.
V posledních letech jsme se zaměřili mimo jiné na vývoj sofistikované digitální kanceláře. Ta zdaleka neslouží jen našemu týmu, který v případě potřeby pracuje z domova. Důležité je, že díky digitální kanceláři nabízíme naše služby skutečně každému napříč regiony, zeměmi, i napříč byznysem. Práce s různorodými klienty nám rozšiřuje obzory, dává nahlédnout do nových oblastí a specifických potřeb každého klienta.
Systematická práce na vývoji nám stále pomáhá zpřístupnit účetnictví, které je úplně bez bariér. Znovu si tak potvrzujeme, že klíčová je konstruktivní komunikace. Často se doptáváme, navrhujeme a diskutujeme. To vše proto, abychom vyladili nástroje k naprosté spokojenosti zákazníka. A pokud je třeba cokoliv vyřešit osobně, rádi se setkáme v našich kancelářích v Praze, Brně, Bratislavě nebo Wroclawi.
Zatímco ostatní firmy se s prací pro klienty mimo region teprve seznamují, my nabízíme zkušenosti a vychytaný model, který vyhovuje našim zákazníkům i nám.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.