Cesta za efektivnějším účetnictvím? Stačí vybrat ty správné nástroje!
Věděli jste, že existují nástroje, které vám ušetří peníze vynakládané na zpracování účetnictví?
Většina firem věnuje až o 50 % více času administrativě. I přes to, že v dnešní době neexistuje jediný důvod, aby cokoliv stále zůstávalo v papírové podobě.
Na trhu se objevuje čím dál víc online aplikací, které nabízejí i archivaci dokumentů. Dokumenty se dají i podepisovat elektronicky. Provozní systémy se propojují prostřednictvím API rozhraní s účetním, provozním a reportingovým systémem.
V dnešním článku vám představíme naše nejčastěji používané nástroje, které doporučujeme klientům a vysvětlíme si, v čem vidíme jejich přidanou hodnotu.
eDocument – zpracování dokumentů výhradně v elektronické formě
Jedná se o uživatelsky intuitivní software. Data je možné v rámci wflow odesílat i přes sběrný email. Následně se automaticky přeposílají a ukládají. Doklady lze i jednoduše vyfotit přes mobilní aplikaci. Ve wflow je možné doplnit také metadata (středisko, zakázka).
Systém data sám načte, správně zařadí a my, jako účetní firma, máme k dokladům snadný a rychlý přístup pro případnou kontrolu.
Wflow nabízí i možnost schvalování dokladů. Jednoduše nastavíte schvalovací proces (např. doklady do 20 tis. Kč schvaluje X a doklady nad 20 tis. Kč schvaluje Y). Díky tomuto doklady dojdou přímo ke kompetentním osobám.
A v neposlední řadě wflow pracuje na vytěžování dokladů. V praxi to znamená, že vytěžený a následně i schválený doklad se sám odešle do vybraného účetního systému. Finální kontrola je pak již jen třešničkou pro náš tým.
Úložiště wflow se dá samozřejmě využít i bez těchto přidaných hodnot, pouze jako online úložiště (bez schvalovacího kolečka, bez vytěžených dokladů). Záleží na preferencích každého klienta.
Dalším používaným úložištěm je eDoCat. Klient nám do eDoCatu nahraje jakýkoliv účetní doklad, doplní metadata a náš tým se pak postará o zaúčtování do účetního programu.
eAccounting – online účetní programy
Jedná se o cloudový nástroj s API rozhraním (ABRA Flexi umožňuje spojení dat bez importu, data mezi sebou komunikují automaticky). Tím pádem se dá ušetřit mnoho času, protože místo neustálého importování dat (faktur, bankovních výpisů) se data propisují automaticky.
Tento nástroj se jednoduše propojuje i s reportingovými aplikacemi.
Money je účetní program, který má své funkce vypilované pro všechny, kteří s ním pracují.
eReporting – online vizualizace výsledků
Rekap je cloudový nástroj pro reporting. Jedná se o systém reportů s velmi širokým záběrem na ekonomiku a obchod, který se dá napojit na účetní systémy (API).
Aplikace je intuitivní a zajistí, že mají klienti veškerá potřebná data na jednom místě.
Díky této aplikaci mohou klienti své účetnictví zkontrolovat kdykoliv a odkudkoliv.
Reporting je také cloudový nástroj určený ke kontrolám účetnictví.
Je vhodný spíše pro větší klienty.
eHR – online zpracování personalistiky
Tria je mzdová, personální a docházková aplikace, která zajišťuje kompletní správu zaměstnanců.
Aplikaci vyvíjíme s klienty a pro klienty. Můžete to tedy být přímo vy, kdo definuje, jak by měla aplikace vypadat a jaké vlastnosti by měla mít.
Pokud vás Tria zaujala, více najdete v našem článku a dále na https://www.mojetria.cz/
KS Mzdy Profi je mzdový systém, který zastřešuje zpracování mezd a řízení lidských zdrojů. Veškerá data o zaměstnancích naleznete na jednom místě.
V nabídce je spousta modulů, které se dají postupně dokupovat a využít pro efektivnější zpracování mezd.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.