Interní účtárna vs. naše cesta
Prvním impulzem k rozhodnutí najmout externí účetní firmu bývá odchod dlouhodobého spolupracovníka do důchodu nebo na mateřskou dovolenou. Kde hledat novou posilu? Přijetím nového člověka vše jenom začíná. Zaučení, vysvětlování, seznamování… To vše stojí čas a peníze. Pak jsou tu Vánoce, léto a spousta dní dovolené, které chtě nechtě musíte řešit.
Většina klientů proto oceňuje v outsourcingu účetnictví zastupitelnost. Dalším důležitým aspektem je odpovědnost za správné účtování, kterou na sebe jako zpracovatel účetnictví bereme. A třetím nejdůležitějším jsou propracované kontrolní mechanismy, které ladíme více než 15 let. Tyto tři aspekty svědčí o tom, že účetnictví můžete buď řešit více, nebo méně. My se vždycky snažíme, abychom dosáhli ideálního průniku v efektivitě a rychlosti, se kterou nám pomáhají technologie a AI.
Stará dobrá škola…a nebo ne?
Zadávání dat ručně, ruční kontrola, ruční sběr dat, to vše je zdlouhavé a hlavně zbytečné. Dnes snadno importujeme všechna čísla přímo ze zdroje do systému. Vydaná účtenka z pokladny tak znamená automatické zaúčtování, žádné přeposílání, přetištění nebo kontrola a další související úkony.
Náš přístup je o soustavném školení a vzdělávání v nových trendech, technologiích, aktuálních zákonech a dalších možnostech, jak klientům usnadnit bussiness. Tuto cestu prosazujeme od začátku naší existence a jsme rádi, že nám pomohla získat zajímavé klienty a zdokonaluje naši práci každým dnem.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.