Jednání s novým potenciálním klientem. Úspěšná technologická firma z Prahy. Obrat v desítkách milionů korun. Pobočka v zahraničí.
Sympatický jednatel nám popisuje, jak aktuálně zpracovávají účetní doklady a mzdy. Jak přistupují ke klíčovým dokumentům a reportům, jako jsou přehledy pohledávek a závazků nebo výsledovka, resp. P&L report. Jak vše procesně běží a že mu trochu vadí, že nad tím nemá kontrolu a čeká do 20. dne v dalším měsíci na finální čísla…
S takovou situací se potkáváme pravidelně. Účetnictví i mzdy jim zpracovává dodavatel, se kterým jsou spokojení. Přesto sedí v naší kanceláři. Cítí, že je něco špatně. S tím, jak firma roste, přerůstá manuální účetní procesy a věčnou e-mailovou komunikaci o drobnostech, ale i důležitých operativních věcech.
A je u nás správně, protože takto se už outsourcing účetnictví nedělá.
V roce 2024 bude digitalizace jedním z nejčastějších témat manažerů ve firmách všech velikostí. Dnes mohou automatizovat rutinní účetní operace, řešit personální agendu na dálku a zbavit se zdlouhavé komunikace ohledně doplňování dat na fakturách nebo v HR dokumentech.
Stačí jen najít partnera, který digitalizaci umí, a především udělat první zásadní krok – začít to řešit. Staňte se našim klientem a provedeme vás cestou k digitálnímu účetnictví.
Digitalizací se ohání kdekdo a možná si pod tímto slovem těžko něco představíte. Proto budu konkrétní a ukážu vám, jak u našich klientů typicky probíhá nejběžnější operace: zpracování přijatých faktur.
Celé flow proběhne rychleji, než jste vy přečetli tento odstavec. Jediné, co ho brzdí, je lidské schválení faktury. A všichni, kdo si chtějí na fakturu sáhnout, napsat na ni poznámku, zanést do šanonu a zařadit do skříně. 🙂
Cyklus došlých faktur je jen malý střípek digitalizace firmy. Zajímá vás více? Sledujte nás na LinkedIn nebo si projděte další články v této rubrice. A úplně nejlépe – obraťte se na nás a zastavte se na kafíčko.
Ukážeme vám, jak digitalizovaná firma funguje, popovídáme si o vašich potřebách a najdeme pro vás řešení. Protože digitalizace je tady. Zbývá už jen udělat ten zásadní krok: začít!
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.