3 pilíře, proč přejít k nám
„A tohle se vám skutečně stalo?“
Když k nám přecházejí klienti od konkurence, svěřují se s jakými problémy se potýkali. Díky tomu máme možnost srovnání a dostávají se k nám informace o tom, jakým způsobem zpracovávají účetnictví jinde. Je libo historku z praxe?
„Moje stará účetní firma dělala uzávěrku na konci roku. Nedali mi vědět, že jim něco chybí, a tak pohyb z banky proúčtovali jako půjčku. Tak se mi nakumulovaly statisíce, které zkrátka nikdo neřešil a přitom vše ve výpisech zanesené bylo, a stačilo mi zavolat a doklad bychom nějakým způsobem zajistili.“ Autentický příběh, díky kterému byla daňová zátěž klienta zatížena hned několikanásobně. Proč se u nás podobné historky nedočkáte?
Hlavní a největší změna, kterou nový klient pocítí ihned, je stanovení kontaktní osoby. V praxi jsme si ověřili, že mít na straně klienta kontaktní osobu je naprosto nezbytné a vždy ku prospěchu právě pro efektivní vzájemnou komunikaci.
Rovnou je třeba upozornit, že funkce kontaktní osoby není náročná. Může ji vykonávat kdokoliv bez znalosti účetnictví. Nás nejčastěji zajímá, k čemu jaká faktura nebo platba z příslušného měsíce patří. Funkci obvykle vykonává asistentka nebo Office manager.
„Nemám čas za účetní firmu dohledávat účtenky staré několik měsíců a to ještě na konci roku“, zní často od nových klientů. A my to chápeme. Proto uzavíráme každý měsíc. Máme skvělý přehled o každém dokladu, radikálně tak snižujeme chybovost zaúčtování a nestává se, že bychom složitě dohledávali půl roku staré faktury.
Když se klienti svěřují, co je nejvíc v minulosti trápilo při zpracování účetnictví, byl to nedostatek komunikace. „Předešlá účetní firma se nedoptávala, nezjišťovala, neměl jsem aktuální informace o možnostech v souladu s novou legislativou“, slýcháváme. Účetní firmy sice mohou položky bez správných informací účtovat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, ale pokud se nezeptají, vždy může dojít k chybě.
Kontaktní osoba a pravidelná komunikace předchází mnoha problémům. Náš přístup šetří čas, peníze a udržuje čistou mysl majitelům společnosti.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.