Tradiční účetní přístup „má dáti – dal“ měníme v digitální službu s přidanou hodnotou. Klienty vedeme k nezávislosti a spokojenosti. Naší dlouhodobou vizí je přesunout se do pozadí tak, aby skoro zapomněli, že pro ně pracujeme.
Od počátku v roce 1994 jsme urazili dlouhou cestu. Daniel Pristach založil E-Consulting s vizí proměnit rigidní účetní svět v moderní službu. Dnes můžeme říct, že se to povedlo.
Z malé účetní kanceláře jsme vyrostli v renomovanou firmu v oblasti digitálního účetnictví a zpracování mezd v Česku i na Slovensku.
Neustále investujeme do vzdělávání a nebojíme se novinek. Využíváme a testujeme aplikace, vyvíjíme vlastní software, zapojujeme AI. Díky technologiím se můžeme naplno věnovat péči o klienty a odborné práci.
Spolupráce s námi neznamená jen účetnictví a mzdy v pořádku. To považujeme za základ. Nabízíme partnerství pro růst a rozvoj vaší firmy. Je vám náš přístup sympatický? Ozvěte se – rádi vás poznáme.
Dejte sbohem šanonům a neztrácejte čas. Spolehněte se na nás.
K zákazníkům přistupujeme jako k partnerům, ne jako k číslům v systému. Víme, že každá firma je unikátní a služby přizpůsobujeme jejich potřebám, cílům i možnostem.
S chutí pracujeme pro klienty i sami na sobě. Jsme srdcaři. Vidíme v naší práci smysl a děláme ji rádi. Vycházíme vstříc. Neleníme.
Daří se nám udržet si klienty i 15 a více let a v roce 2022 jsme obsadili 3. příčku v soutěži Účetní firma roku. Těšíme se na všechny další úspěchy, které poctivá práce přinese.
Zaměstnáváme 40+ specialistů, jejichž znalosti můžete využít i vy. A víme, že základem spokojenosti klientů je spokojený tým.
Sdílíme společnou vizi, jak vypadá moderní účetnictví. Naše firemní kultura stojí na otevřenosti, vzájemné podpoře a respektu.
Důraz na osobní rozvoj a rozšiřování znalostí nás posouvá dál. Díky odborným školením, výměně zkušeností a koučinku i mentoringu neustále rosteme a hledáme nové cesty, jak klientům poskytnout ještě lepší služby.
Nechceme, aby podnikatelé věnovali své úsilí něčemu, čemu nerozumí a okrádá je to o čas. S chytrými nástroji se oni i účetní mohou soustředit na to, na čem opravdu záleží.
Jsme průkopníky používání cloudových aplikací a technologických řešení, které zákazníkům přinášejí nejen úspory, ale i vyšší bezpečnost a dostupnost dat kdykoli a odkudkoli.
Kromě toho tvoříme vlastní digitální nástroje. Do vývoje zapojujeme klienty i účetní a mzdové oddělení. Vznikají tak aplikace, které spojují reálné potřeby firem a znalosti expertů.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.
Tvoříme prostředí, kde tým roste, rozvíjí se a dosahuje výsledků. Stále hledáme nové tváře. Zaujala vás některá z pozic? Přidejte se k nám!