Účetnictví a mzdy bez rutinní práce a zbytečných chyb
Nechte své lidi tvořit a rozvíjet se. Přejděte na účetnictví, mzdy a HR poháněné umělou inteligencí.
Představte si, že máte mnohem více času na strategickou práci. Platforma DIGIecons za vás generuje reporty o finančním zdraví. Zpracování účetnictví a mezd funguje téměř autonomně a bez papírových faktur, smluv či dokladů a ruční práce s nimi.
Nejen to je realita ve firmách, které s námi spolupracují. Přidejte se k nim a nechte svou finanční agendu běžet jako hodinky díky AI.
Šetřete náklady na účetnictví, mzdy i personalistiku s naší platformou DIGIecons.
– online zpracování dokladů
– schvalovací workflow
– vytěžování obsahu
– doplňování metadat
– online správa personalistiky
– pracovní poměry a smlouvy
– biometrický podpis
– docházka a plánování směn
– online zpracování účetnictví
– banka a platební brány
– API propojení a provoz
– uzávěrky
– výkaznictví
– manažerské výstupy
– výplatní pásky
– zaměstnanecké karty
– potvrzení a dokumenty
– reporting
– roční zúčtování daní
Faktury vystavíte online za pár vteřin. Stejně rychle zpracujete (schválíte, vytěžíte) přijaté doklady. Všechna data se automaticky přenesou do účetního systému.
Plaťte účetním za odbornou práci – technologie dnes dokážou automaticky zaúčtovat až 85 % transakcí! Za správnost účetnictví ručíme.
Spravujte HR na jednom místě 24/7 a snižte náklady na zpracování výplat díky propojení se mzdovým systémem. S naší aplikaci Tria máte mzdy, personalistiku, smlouvy i docházky v kapse.
Dělejte lepší podnikatelská rozhodnutí a včas odhalte trendy, příležitosti a rizika. Pokročilé účetní reporty promění změť dat v přehledné grafy s nonstop přístupem z PC i mobilu.
Věnujte čas a peníze tomu, co je v podnikání opravdu důležité. Účetnictví svěřte technologiím v rukách odborníků.
Ušetřete na správě HR. Personalistika v cloudu, automatické zpracování mezd a online podpisy smluv jsou jen začátek.