Domů Cestovní náhrady od 1.1.2019 – Slovensko

Cestovní náhrady od 1.1.2019 – Slovensko

03. 01. 2019

Pro rok 2019 nebylo Ministerstvem práce, sociálních věcí a rodiny Slovenské republiky vydáno žádné nové opatření týkající se nových sazeb cestovních náhrad. Z toho vyplývá, že pro rok 2019 zůstávají v platnosti sazby cestovních náhrad uvedené v Opatření č. 148/2018 z 16. 05. 2018. Sumy stravného pro jednotlivá časová pásma v roce 2019 jsou dle uvedeného opatření tedy následující:

  • pro pásmo 5-12 hodin je stanovena suma stravného ve výši 4,80 EUR,
  • pro pásmo 12-18 hodin je stanoveno stravné ve výši 7,10 EUR,
  • pro pracovní cestu trvající nad 18 hodin je stanovena výše stravného na 10,90 EUR.

Všechny platné zákony a opatření týkající se cestovních náhrad lze najít na internetových stránkách Ministerstva práce, sociálních věcí a rodiny Slovenské republiky.

‍Pro více informací můžete využít oficiální zdroj: https://www.employment.gov.sk/sk/legislativa/pracovna-legislativa/cestovne-nahrady.html

Kateřina Heřmánková
Accounting Consultant Assistant

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.