Domů Programy a opatření na pomoc firmám a OSVČ – COVID-19

Programy a opatření na pomoc firmám a OSVČ – COVID-19

06. 04. 2020

Programy a opatření na pomoc firmám a OSVČ – COVID-19

Firmy i OSVČ zasažené pandemií koronaviru, podívejte se, jaká opatření či podpůrné programy Vám přichází na pomoc. V tuto chvíli je možné ucházet se o podporu v níže uvedených programech:

COVID II – možnost získání úvěrů od komerčních bank se zárukou ČMZRB a s finančním příspěvkem na úhradu úroků. Alokace 4 mld. Kč (s plánovaným navýšením na 5 mld. Kč), což umožní zaručit podnikatelům úvěry i přes 20 mld. Kč.

https://www.cmzrb.cz/podnikatele/zaruky/zaruka-covid-ii

Technologie COVID-19 – dotace na výrobu zdravotnických prostředků, alokace 300 mil. Kč.

https://www.agentura-api.org/cs/schvalen-novy-program-podpory-op-pik-technologie-covid-19/

Program Czech Rise up – Chytrá opatření proti COVID-19. Cílená podpora na vyvinutí nových řešení pro COVID-19, alokace 200 mil. Kč.

https://www.mpo.cz/cz/podnikani/dotace-a-podpora-podnikani/program-czech-rise-up/program-czech-rise-up—chytra-opatreni-proti-covid19–253805

Antivirus – Náhrada mezd a platů pro zaměstnavatele i OSVČ zaměstnávající zaměstnance.

https://www.mpsv.cz/web/cz/antivirus

Dalšími opatřeními, které mohou zmírnit finanční dopad související s pandemií koronaviru, jsou již vyhlášené Liberační daňové balíčky I. a II., odpuštění odvodů pro OSVČ na sociální či zdravotní pojištění či nárok na ošetřovné i pro OSVČ. Sledujte náš web, veškeré tyto informace zde uvádíme a pravidelně aktualizujeme.

Veškeré zmíněné informace naleznete přehledně zpracované i na odkazu Ministerstva průmyslu a obchodu.

https://www.mpo.cz/cz/rozcestnik/pro-media/tiskove-zpravy/opatreni-na-pomoc-podnikatelum-a-zivnostnikum–253690

Gabriela Karásková
Accounting Manager

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.