Proč my?
Nejčastější otázka, která je na stole při iniciačním rozhovoru s novým klientem. Naše reakce je zpravidla jednoduchá. Povídáme si a věříme, že pozvolna všechny pochybnosti vyvrátíme. Nejsme totiž jediná účetní firma na světě, nepřinášíme revoluci a víme, že účetní služby klientům připadají často příliš komplikované. Pro nás je však důležité, aby druhá strana pochopila, o čem E-Cons je. Na čem více než 15 let stavíme. A to má shrnout i tento článek.
Mluvíme a posloucháme
I sebemenší akvizice může mít, pro vás-klienty, dopad na daňovou zátěž a my zajišťujeme, aby nám nic neuniklo. K tomu potřebujeme vzájemnou komunikaci. Zajímá nás, jak vidíte svou budoucnost a jaká je vaše filozofie. Jedině tak dokážeme nastavit účetní procesy natolik správně, aby přinášely výhody oběma stranám a vaše rozhodnutí měla nejnižší účetní dopad.
Technologie
Účetnictví vedené na cloudu přináší řadu výhod. V první řadě zrychlení služby, v té druhé automatizaci. V praxi to například znamená, že platební doklad se nemusí několikrát tisknout, ale stačí ho zákazníkům vydat, čímž se automaticky zaúčtuje. Nebo máte možnost sami zadat středisko a poznámky k dokladům. Můžete se spolehnout, že zadáváte jen jednou a veškeré další kroky probíhají digitálně.
Vyladěná kontrola
Závěrku všech nákladů a výnosů připravujeme každý měsíc. Šetříme tak váš i náš čas. Může se zdát zbytečné zabývat se účetnictvím každý měsíc. Nestačí udělat uzávěrku jednou za rok a mít zase klid? Kdo z nás si ale vzpomene, jaká částka patří, k jaké platbě po půl roce? Zjistili jsme, že měsíční uzávěrka zajistí rychlejší a mnohonásobně přesnější zpracování účetnictví. Náš přístup je tak v porovnání s běžnou roční uzávěrkou propracovanější a soustředí se na přesnější kontrolní procesy.
Šetrnost k přírodě
Snížit produkci papíru znamená omezit kácení lesů a spotřebu obrovského množství vody. To je ale jen část úspory. Například účtenka vydaná v obchodě se automaticky propisuje do systému, který ji zaúčtuje. Účtenku už máme v systému my a není nutné ji znovu tisknout a fyzicky předávat – respektive odvážet zbytečně autem. Přinášíme šetrnost díky zrušení celého kolotoče procesů, který často tvoří tisk účtenek, předání ke schválení a následný odvoz účtenky do účetní firmy.
Hospodaříme s časem
Urychlení procesů, které vzniká zejména využitím technologií, nám umožňuje zpracovat tisíce dokladů za minimální čas. Díky tomu se můžeme zaměřit na práci, která má přidanou hodnotu. Ta nespočívá v rutinně, kterou lze nahradit automatizací, ale v kreativním řešení individuálních potřeb klienta. Na to žádná technologie zatím nestačí.
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.