Už je to pár let, co jsem nastoupila jako mzdová asistentka do firmy E-Consulting Czech; s velkými očekáváními. Nejsem „Pražanda“, ale pocházím od Hradce Králové, takovým jako já se v Praze říká „NAPLAVENINA“. Přestěhovala jsem se a změnila svůj život ze dne na den. 30. 6. 2010 jsem byla naposledy ve své někdejší práci v Jaroměři a 1. 7. 2010 jsem nastoupila do mého stávajícího zaměstnání.
Ale teď se trošku vrátím. JÁ a můj pohovor v E-Consulting Czech. Když jsem hledala práci na internetu, procházela jsem inzeráty a více méně jsem koukala po asistentských pozicích (měla jsem zkušenosti se zpracováním mezd, s účetnictvím a hlídáním provozu firmy, byla jsem kdysi takový Ferda mravenec, práce všeho druhu).
Toto jsem chtěla změnit!
Když jsem našla inzerát firmy E-Consulting Czech, tak jsem okamžitě věděla – ano, tohle chci dělat, tohle je to pravé. Přihlásila jsem se na pohovor, ozvali se do týdne. Když jsem přišla do firmy, tak jsem dostala mzdový test a i když jsem mzdy dělala, tak mě hóódně polévalo horko. Po dopsání testu si mě vzala do parády tehdejší HR – Kateřina Kučerová. To jsem se zapotila podruhé, ale neodradilo mě to a nedala jsem se. Když jsem odcházela, tak jsem byla tak trošku rozladěná, myslela jsem si, že nedostanu šanci. A ejhle na zpáteční cestě ve vlaku mi Kateřina volala, že by mě ráda pozvala do druhého kola. Byla jsem velmi šťastná. A pak už to šlo ráz na ráz. Během měsíce byla ruka v rukávě.
Krev a pot
1. 7. 2010 jsem nastoupila do vytoužené práce v Praze, na Václavském náměstí. Po měsíci jsem se probudila. Práce, kterou jsem si vysnila, tak byla krev a pot. Nevím, jak někdo může říkat, že mzdovky jsou staré báby, které první 2 týdny v měsíci rádoby dělají mzdy a druhou půlku měsíce se „kopají nudou do …“ Tak takhle to v E-Consulting Czech rozhodně nechodí. Jelikož to, co dělám, je pro firmu hlavní podnikání a tudíž to nelze srovnávat s běžnou režijní účtárnou. Proto jsou pravidla poněkud jinak nastavená. To byla jedna část tvrdé reality, druhou částí bylo ne úplně příjemné prostředí, dané nestabilním kolektivem. Fluktuace byla dost velká a jednoho krásného dne v září roku 2010 jsem v kanceláři seděla sama a moje kolegyně nepřišly, tedy ve firmě zůstal pouze management a JÁ. V následujících měsících však nastoupil nový manažer, který vnesl do týmu jiný život a dal mu nový směr. Pak nastoupila řada dalších nových lidí, kteří tvoří současný kolektiv se skvělou pracovní atmosférou. I v době krize firma rostla a nabírala nové klienty i zaměstnance.
Jsem tu a jsem tu ráda
Milí čtenáři, rok jsem si zvykala na to, že zpracovávám komplex 9 firem, který je ještě navíc československý. Takže nejen, že jsem se učila a hledala způsob, jak mít vše v pořádku, ale i novou legislativu. Slovenská legislativa je s naší dost podobná a tak to svádí na ni pohlížet jako na českou. V jeden okamžik jsem si myslela, že se z toho zblázním. Ale přežila jsem to, jsem TU a jsem tu ráda. Po dvou letech jsem se stala rovnocenným členem mzdového týmu. A moji mílí, nelituji ani dne ani slzy a doufala jsem, že se brzy stanu nejmladším seniorem v oddělení!
Seniorem jsem se stala 1. 4. 2013. Je zde kolektiv, který je z části mladý věkem a z části mladý duchem.
Payroll Manager
Vzpomínám si, jak jsem v roce 2013 snila, že se stanu mzdovým seniorem a záhy jsem se jím stala. A přiznám se, že mě v té době vůbec nepřišlo na mysl, že bych jednou mohla vést celé mzdové středisko E-Consulting Czech. A stalo se tak přesně 1. 7. 2016, jsem Payroll Manager. Můje původní odpovědnost, zaměřená na moje zakázky se modifikovala na odpovědnost za celé mzdové oddělení, za můj tým, za jeho rozvoj a náběr nových kolegyň a kolegů.
Hana Vejpravová
Payroll Manager
Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.
Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.
Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.
Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.
Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?
• Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
• Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.
My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.
Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:
• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.
Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.
Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.
1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.
Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.