Domů Videonávod: Prohlášení poplatníka 2018 a Žádost o roční zúčtování 2017

Videonávod: Prohlášení poplatníka 2018 a Žádost o roční zúčtování 2017

29. 12. 2017

Z důvodu blížícího se vypořádání ročního zúčtování daně bychom vám rádi ukázali, jak si ověřit, zda máte správně vypočtený přeplatek na dani. Připravili jsme si proto pro Vás dva příklady, které Vám ukážeme v následujícím videu.

V prvním příkladu můžete vidět poměrně běžný výpočet přeplatku na dani u zaměstnance, který neuplatňuje daňové zvýhodnění na děti. Jde o studenta, který si přispívá na soukromé životní pojištění. Druhá modelová situace naopak řeší zcela jiný případ otce dvou dětí, který si v rámci ročního zúčtování daně uplatňuje slevu na manželku. V rámci ročního zúčtování v tomto případě dojde nejen k vrácení přeplatku na dani, ale také k výplatě daňového bonusu.

Jediné, co k ověření správnosti budete potřebovat, je kalkulačka a údaje z formuláře Výpočet daně a daňového zvýhodnění, které Vám po zpracování ročního zúčtování daně vystaví váš zaměstnavatel.

‍‍

Tým E-Consulting Czech

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.