Domů Prodloužení přímé finanční podpory pro OSVČ – COVID-19

Prodloužení přímé finanční podpory pro OSVČ – COVID-19

23. 04. 2020

Prodloužení přímé finanční podpory pro OSVČ

COVID-19

Přímá finanční podpora pro podnikatele, osoby samostatně výdělečně činné, tedy tzn. „pětadvacítka“ bude dle rozhodnutí vlády trvat minimálně do 8. června 2020.

Původně schválené období do 30.4.2020 se prodlužuje až do 8. června 2020, což je datum, ke kterému by měly být znovu otevřeny všechny provozovny podle platného vládního harmonogramu uvolňování podnikatelských aktivit.

Přímá podpora bude tedy i od května poskytována formou kompenzačního bonusu ve výši Kč 500,- denně. Podle počtu kalendářních dnů se tedy jedná o maximální výši podpory Kč 19 500,- za období od 1.5.-8.6.2020.

Podmínky pro čerpání kompenzačního bonusu zůstávají i nadále stejné. OSVČ musí vyplnit jednoduchou žádost doplněnou čestným prohlášením žadatele.

Důležité je i vědět, že kompenzační bonus nepodléhá výkonu rozhodnutí ani exekuci. Zároveň kompenzační bonus není daňově uznatelným příjmem a nepodléhá ani sociálnímu a zdravotnímu pojištění.

Ministerstvo financí navrhuje i třetí bonusové období a to až do 31. srpna 2020 a to díky možnosti, že možná bude nutné ponechat některé provozovny uzavřené i po datu 8. června 2020. Třetí bonusové období by případně zahrnovalo jen ty dny, kdy budou trvat přijatá krizová opatření, díky kterým nebudou moci podnikatelé plně vykonávat svou ekonomickou činnost. V tuto chvíli je zavedení třetího období v jednání a není zatím finálně schválené.

Gabriela Karásková
Accounting Manager

Ekonomika firmy na jednom místě a digitálně

Získejte více času na rozvoj svého podnikání a předběhněte konkurenci.

Účetnictví a reporting

Vyměňte šanony za propojený online účetní ekosystém včetně reportů na míru. Pomůžeme s implementací i vedením účetnictví, nebo doplníme vaši interní účtárnu.

Zjistit více

Mzdy a personalistika

Digitalizujte mzdové účetnictví, docházky i tvorbu a podpisy pracovních smluv. Zpracování mezd pak nechte na nás – nebo budeme spolupracovat s vaším interním payroll týmem.

Zjistit více

Poradenství a daně

Neztrácejte čas googlováním! Zeptejte se našich odborníků nejen na účetnictví a daně. Poradíme také, jak se zbavit papírování, zefektivnit procesy nebo vyměnit ERP. Jsme tu pro vás.

Zjistit více
Prozkoumat možnosti digitalizace

Rozhodněte se pro změnu. My najdeme řešení

Propojujeme externí a interní účetnictví

Zkombinujte výhody interní účtárny a outsourcingu. Získáte nonstop přehled a nižší náklady. Jak to funguje?

Účetnictví: Sdílíte doklady online. Aplikace automaticky vytěží obsah a zaúčtuje je. Faktury schvalujete elektronicky včetně doplnění metadat (zakázky/střediska/činnosti).
Mzdy a HR: Personální agendu od nástupů po docházky spravujete v online portálu. Informace automaticky putují do nástroje pro zpracování mezd.

My se postaráme o správnost účtování, reporting a spolehlivé fungování vašeho digitálního ekosystému.

Digitalizujeme korporáty i start-upy

Administrativa není jen nuda, ale taky černá díra na peníze. Své o tom ví velcí i malí. Díky digitalizaci a aplikacím v cloudu:

• významně snížíte náklady na zpracování mezd a účetnictví;
• zjednodušíte a vyjasníte interní procesy;
• máte více času na práci, která vás baví.

Technologie vás při růstu nenechají ve štychu – na dvojnásobný počet faktur nebo mezd nepotřebujete dvakrát tolik účetních.

Rozjedeme to rychleji, než byste čekali!

Digitalizace začíná výběrem a nastavením chytrých nástrojů, které vám ušetří čas i peníze.

1. Na úvodní schůzce probereme vše důležité.
2. Propojíte nás s kompetentní osobou z vaší firmy.
3. Implementace proběhne během 14 dnů až 1 měsíce.

Pokud stojí za to nejdřív upravit některé interní procesy, na rovinu vám to řekneme. Nenecháme vás vyhodit peníze oknem.